Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2008 14:25 - ІІ черти
Автор: mili4ka Категория: Забавление   
Прочетен: 1672 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2008 21:26


От банята:
- Слънцее! Ела да видиш! Имам две черти!
- Чакай малко, ма! Дай, дай, давай… Гооооооллллл!
- Слънце бе! Две са!
- Точно с`я ли намери, по време на мача? Една си имаш и толкоз!
- Не бе, и втора се появи!
- Ти добре ли си, ма? Откъде накъде се появи? На мен защо не ми порасте още един?
- Не бе, мило… Черта, бе!
- Черта де! Къде ти се появи, на челото ли?
- Ти внимавай на твойто чело нещо да не изникне! И то чифт! Ела да видиш, бе, мръдни се малко от то`о телевизор!
- Чакай малко де...! Точно на най-интересното и ти… Пък и за глупости к`во да се разкарвам… (Ама-ха, черти й се привиждат... то… ако ставаше тъй… по желание… аз вече пет да ги имам, по трийсе санта всеки…)
- Стига си мърморил де, ела! Добре, не е черта! Лента е! Две ленти са!
- С`я пък ленти! Ти да не си зебра, ма?
- Катър! Магаре! Ей т`ва си ти! Мъж на зебрата! Не, мъж на овцата!
- Ай да не обиждаш, че ей с`я като стана, на панда ще станеш в очите!
- К`ва панда, бе! Кенгуру ще стана!
- Аз кат` ти разправям, че си проста… черти, кенгурута… Дай, дай, дай… Ееееее… УУУУУ! Леваци! Ма`ни са и ти с тая клечка оттука ма! Ше ми избодеш очите!
- Гледай!
- К`во да гледам? Клечка. Да не си се одраскала с нея, миличко? Затова ли викаш – черта си имала?
- Не. Погледни!
- Какво? Ще си рисуваш ленти ли с нея? Ми много тъничка. Ама давай, щом искаш... Само ме остави мача да гледам.
- Не. Гледай на нея.
- Гледам де, ама какво да гледам? Две розови линийки.
- Е, нали ти казвам!
- Да, ама много мънички!
- Ти какво искаш – от самолет ли да се виждат?
- Е, и?… Какво от това?
- Е, как какво? Ми бременна съм!
- Ти не можа ли отначало така да кажеш, ами трябваше мача да ми разваляш? Айде, остави ме да го догледам, пък после ще говорим от кого…


Тагове:   черти,


Гласувай:
0



1. krotalka - хахаха
09.04.2008 15:27
леле ама и тя намерила кога и как да му каже. Никаква романтика хахаха, ох задавих се от смях!!!
цитирай
2. mili4ka - типично по мъжки ;)
09.04.2008 15:30
мача е по-важен от това, че ще има дете :))) Дано като се ражда, да не съвпадне пак с някой мач хихихихих
цитирай
3. krotalka - хихихи,
09.04.2008 16:00
още се хиля като прани гащи хахаха
цитирай
4. mili4ka - :))) направо
09.04.2008 16:03
ми даде вдъхновение да напиша още няколко части ;):) ТенкЮ и цун*
(ама утре-другиден, че след малко пак ще бегам по задачки-закачки ;) )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mili4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 438698
Постинги: 299
Коментари: 576
Гласове: 2152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930