Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2007 11:41 - Тайните на женския оргазъм ... какво искат жените ... и още нещо .....
Автор: mili4ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4029 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2007 12:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди време се срещнах с моя много добра и близка приятелка от училище ...Както си говорехме за живота, за мъжете , ме попита " Ти изпитваш ли оргазъм ? " "Да, естествено " учудих се аз ... "А винаги ли ?" - "Е,чак винаги ...зависи - понякога не, понякога по два-три пъти, зависи ..." отговорих  шашардисана .... " Опиши ми го !!! ......" ........???? Оказа се че приятелката ми до сега, до ден днешен не знаеше какво е това и не беше го изпитвала ....стана ми много мъчно ... не ,че оргазма е най-важното, не че трябва да бъде самоцел за всяка жена, на всяка цена да го изпита, всеки път ....но ..... нали оргазма е кулминацията на любовта ???  Опитах се да го опиша ... но как да го опишеш на някой ,който не го е изживявал ??? Как да обясниш на  слепия колко червена е розата ? Как да обясниш на глухия как прекрасно пеят птичките ??? Просто седнах и я изслушах ... и и съчувствах .... какво ли не беше пробвала - пози.. от обикновени до чиста акробатика ... размери ....допърнително стимулиране ... нищо не беше помогнало .... Единствения съвет,който можах да и дам беше да престане да си поставя за цел да стигне до оргазъм , да престане да мисли за това, да се отпусне ... и може би той сам ще дойде ...... Не сме се виждали оттогава, незнам дали съвета е дал резултат ... искрено се надявам да е бил сполучлив .....
Друг момент ,който е останал силно в съзнанието ми свързан с оргазма е епизод от любимия ми филм - " Секса и града " . В него една от героините - (русата, която си пада страшно по секса) престана да изпитва оргазъм  и това беше нещо страшно за нея ... Сякаш цялата и същност се състоеше в оргазма ... повтаряше само, че оргазмите и са свършили ... и живота и се е обезсмислил .... :)
Не съм  нито върла феминистка, нито такава гореща последователка на " оргазмите на всяка цена, навсякъде и със всеки мъж " .... но ... оргазма си е много важна част от живота .....Казват, че бил два вида - вагинален и клиторен ... незнам ... аз лично също различавам два вида - но незнам кой какъв е .... Различавам ги само по силата и интензитета - едните са леки, бързи - като пърхащи пеперуди, като повей на вятъра, като бриз ... идват бързо и отминават бързо, без да оставят следа по тялото и душата ми .... Виж другите са нещо страшно .... разтърсващи и силни ... имам чувството че нямат край ...раздрусват :) цялата ми същност из основи ... и просто идея нямам как точно реагирам .... точно това са безпаметните ми моменти , след които ти остава само едно - да лежиш омаломощен, преситен от любов ... а понякога да искаш още и още .....
Като подхванах темата ,няма как да не призная ... че винаги в началото нещата не се получават така, както ние сме си мислили и както го желаем ....Имам предвид, че не можем да искаме още първите пъти с даден човек да изпитаме силни и мощни оргазми ( не че това не се случва ,но ....) Трябва да дадем време и възможност на телата да свикнат едно с друго ... и ако резултата е силна и хармонична връзка .. то ще получим като награда именно онова усещане - за най-силно и разтърсващо съпреживяване ......
Преди няколко месеца в чата, с мой приятел се заговорихме на темата - какво искат жените .... Защо ли ме има за специалистка, можеща да отговори от името на всички жени .... незнам ... както и да е - пита ме толкова дълго и настойчиво, уклончивите отговори не го устройваха и най-накрая се съгласих да му разкажа за мен - аз какво бих искала, а той сам да си вади извода от частното към общото .... Та кой са според мен желанията на една нормална жена ....
Първото - мъжът да и харесва ( не е задължително да е красавец ) ,да бъде приятен,забавен, да разговаря на всякакви теми ,  да бъде уверен в себе си, без да е нахален и нахакан, или прекалено самонадеян , да бъде внимателен, джентълмен, съвсем леко загатнато  романтичен , да я слуша когато говори, да демонстрира уважение към личността и .....
Второ - да се грижи за външността си - да е винаги чист, и това да си личи .... Ползването на козметични средства е допълнителен плюс ....
Трето - да няма никакви , ама никакви задръжки в секса ... да успее да разбере какво се харесва на жената срещу него и да е готов да го направи ( дори и на него самия да не му харесва :))) Да е винаги готов за експерименти , да знае кога на жената и харесва и да продължи ...и кога да спре .... Лично аз го посъветвах - когато усети ,че жената е стигнала до оргазъм, не да продължава и да гледа себе си, а да спре, за да и направи орална любов .... повярвайте ефекта е зашеметяващ ....води след себе си поредица от много силни .... изживявания ..... Знам че за повечето от мъжете е неприятно, но постарайте се .... не пренебрегвайте нито една от формите на стимулация ... в релултат на собствените ви жертви, ще станете невероятно популярен, търсен и желан ....А и се предполага, че отдавайки от себе си, получавате двойно в замяна ...и усещането си заслужава , нали ????
И четвърто - постарайте се да отгатнете нейните фантазии .... дори да са шокиращи за вас .... и ги осъществете .... Няма жена без тайна фантазия ... за всяка тя е индивидуална и различна ... Постарайте се и ..... успеха е гарантиран ....:)
Едва ли мога да бъда напълно изчерпателна по темата ... затова я оставям отворена и ако в последствие се сетя за нещо .... ще го допълня ...
И за последно ... да не изпадам в откровени подробности ето ви един линк, невероятно полезен, за всички - и мъже и жени ...
http://doc.dir.bg/index.htm
Приятно изкарване ..... и попътен вятър в морето от оргазми .....:))))))


Тагове:   още,   Какво,   оргазъм,


Гласувай:
0



1. lavandula - :)
16.07.2007 12:04
браво!
цитирай
2. clio - :)
16.07.2007 13:10
Евала!
цитирай
3. mili4ka - благодаря
16.07.2007 13:12
постарах се да бъда максимално .... хм .... благоприлична :)))
цитирай
4. lavandula - направо ...
16.07.2007 13:42
си надминала себе си...
още веднъж поздрави!
цитирай
5. bros - Радва ме това
16.07.2007 13:55
че си абсолютно искрена. Съгласен съм с теб до много голяма степен, остава си само една чисто мъжка, лично моя, интерпретация, която, обаче, не умирам да споделям!
цитирай
6. viovioi - ))
16.07.2007 13:57
Брей, ето и експерт по тези въпроси! Браво!!А дали е така, кой, кой ще ни каже?Всъщност знаеш ли, мисля че това не е чак толкова важно.Когато една двойка твърди че си говори за проблемите, означава само едно че ги има.А от приказки може на човек да му се вдигне плюска на езика, но да му стане по добре невярвам.Най добре е тези неща да останат тайнство.Просто много ала-бала,дрън-брън,штрака-мрака са размазвания и пречат.И се получава една намазана филия с маргарин напоена в боза.А и нещо много важно мъжете не обичат да им дърдорим такива рабути.Гадно им е>>>>>>>>>>
цитирай
7. venercheto - много добре написано :) не изпада в ...
16.07.2007 14:05
много добре написано :) не изпада в крайности от каквото и да било същество, и не премълчава. да се надяваме само, че мъжете ще го вземат присърце :))))))))))))
цитирай
8. borus1q - Подкрепям виовиой
16.07.2007 14:46
Взела е, че е научила нещо полезно за мъжете! Това за оралната... размазах се от смях. Не мога да си представя, че жена ще ме научи да правя шпакловка. Да взема на курсове да се запиша? Хубаво е, че мислите за добър интимен живот на хората, но специално на мен ми е много неудобно такива подробности да ми разисква жена.
Не знам на каква възраст сте тук, но с моите 4 години стаж в бранша, смея да твърдя, че достатъчно добре съм се научил да се справям, а и нищо чудно да има на какво да ви науча вас самите.
Да не помислите, че съм някой пристоен за етикет "Пищова" след името си, просто според нагласата си и стремежа си, човек може да получи различен спектър от резултати.
Хареса ми тази дума "тайнство", която се употреби. Аз доскоро смятах, че жените масово се придържат към коректното й значение, но не е точно така. Дано някъде е успяло да се съхрани разбирането за чувствата между хората, защото ако всичко така бързо се свежда до голата истина, дайте една гора листа и да почваме: събота и неделя "ПРИМОЦИЯ" Адам1 може да бъде с Ева нечетни числа 100 и 150 .... Ева 265623626 да бъде с Адам четни числа между 3151253120 и 3151253200
цитирай
9. анонимен - Браво
16.07.2007 15:06
Много ме изкефи мацката! Има и перо, освен другото ...
цитирай
10. breathe - Ей, светнаха ми очичките, ще знаеш! ...
16.07.2007 15:25
Ей, светнаха ми очичките, ще знаеш! :)))))))))
цитирай
11. outfaced - ей беее ...тва жените и техния проблематичен оргазъм
16.07.2007 16:43
аман ... 101 ръководства и акъли как да направим жената щастлива в леглото, какво трябва и не трябва да направи един мъж ...

след като сама казваш, че оргазма не е всичко, защо някак си четейки между редовете остава впчеталението, че мъжете, след като си го получават лесно, всичко им е тип-топ и с това тяхната част от удоволствието се изчерпва и могат ... или не,всъшност май трябва да се отдадат 100% на полвинакта си

нещо ми се губи взаимността тука ...
с две думи, забрави какво искаш ти, прави само каквото иска тя ... да бе да :-)
и за награда какво ... ставаш адски търсен ... като жиголо.
Аз обаче нали съм си егоистче и все пак ми дреме и за мен си, та се чудя що ли аз не си пожелая някоя да ми отгатва фанатзиите и да ми прави неща, въпреки че на нея и е неприятно ... мдааа ...
ама няма да си го пожелавам ... просто защото е глупаво и не е в това истинското удоволоствие.
цитирай
12. анонимен - aha
16.07.2007 20:24
sexa stava v glavite ni
ne e samo dvijenie
ako si mislim za manikura dokato se lubim nqma da stane nishto
podobre da davame i togava shte polu4im nai mnogo
цитирай
13. анонимен - спрете
16.07.2007 21:52
да държите мъжете отговорни за нашия оргазъм. жените, ако не ги мързи, разбира се, трябва сами да си 'ошлайфат' телцата, да контролират реакциите си. И най-съвършеният любовник не може да даде оргазъм, ако не знаете как да си го получите. жените, които имат достатъчно стаж, ще ме разберат за какво говоря.
цитирай
14. анонимен - Ужас!!!
16.07.2007 22:52
Природата явно се бъзика с мен.От публикацията научих,че жените с нов партньор достигали по-бавно до оргазъм. При мен е точно обратно.Колкото е по-нова женската,толкова по-бързо се изпразвам.Същото е и когато онождам педерасти-при нов за 3-4 мин.съм готов.И с добитъка съм така....
цитирай
15. анонимен - Миличка
16.07.2007 22:58
за пореден път се убедих, че всеки чете едно , а разбира каквото си иска :)
цитирай
16. nait - :)
16.07.2007 23:05
Мисля, че когато дадеш всичко от себе си, можеш да получиш още повече, стига да не е това целта. Браво за поста и... не си частен случай;)
цитирай
17. mili4ka - последователен отговор на някои от коментарите
17.07.2007 08:56
1. viovioi
това,че се престраших да пиша по темата не ме прави ескперт.Такива мисля няма, има само откровени хора,които се осмеляват да говорят открито и такива, които не се осмеляват- точно те я забулват в онова "тайнство".А и факта ,че именно мъж ме пита и ме провокира да му кажа какво аджеба искат жените,значи че има и такива,които се интересуват от женското мнение ...и въпреки това не смятам,че съм била нацяло изчерпателна - все има още какво да се добави ...А на който му е гадно - :))) да не чете :)))))))
2. Борис1я
не се размазвай от оралната- радвай се ,че пропуснах аналната ...Време е да свикнеш,че може и от жена да научиш нещо - в днешно време стават все повече умните и преуспели жени,които знаем какво искаме и как да го получим.Няма значение колко стаж има човек - той цял живот се учи ... Така че свиквай ... може да ти е от полза, особено ако имаш шеф-жена :))))))
3.на анонимен 9 и breahte .... благодаря ви ... обожавам ви- особено втория - и на мен ми светнаха очичките като видях какво си ми написал ...харесва ми да те чета ....:)
4. outfaced
това не е ръководство , а случки от моя живот, на никого акъл не давам, написах какво би било добре според мен ... и за мен най- истинско е всичко когато е взаимно ... така че съм съгласна с теб - благодаря че ме допълни... поздрави :)
5.същото и до анонимен 12 - според моя приятел повечето от жените са абсолютни дървета в леглото - т.е. смятат ,че техните задължения се ограничават до разтваряне на долните крайници и ... си чоплят носа,гледат тв или си пилят маникюра ... май за такива жени е " тайнство " :))))))))
6.до анон. 13 - колкото и една жена да ошлайфа тялото си, като попадне на партньор тип- зайче, за какво удоволствие може да става въпрос ? Така,че и двете страни трябва да " ошлайфат " телата си, да ги познават,контролират и т.н. за да бъде процеса взаимен ...
На анон.14 - какво ли да ти кажа миличък ... просто не влизаш в класацията .. с твоите 3 минутки и содомистки влечения .... Вземи пример от по-горния аноним,вземи се ошлайфай какиното, че да не те е срам вече и да не пишеш анонимен....
на 15 и 16 - искрено благодаря ...умеете да четете и да разбирате за какво става въпрос ....
Въобще на всички ви благодаря - че проявихте някакъв интерес ... знам че се е изписало много по тази тема, тя е така да се каже вечна и винаги има още какво да се каже ... Само трябва да се говори за нея, защото това е част от нашия живот ...както и всичко останало, разбира се ... Поздрави на всички :))))
цитирай
18. анонимен - За оргазма :)
18.07.2007 16:51
Мила и Нежна! :) Когато една жена не се срамува да ръководи мъжа кое в именно този момент и доставя удоволствие,
когато не се срамува да му посочи точка или начин, който на нея е приятен именно в този момент,
когато мъжът все пак не е дърво, а е чувал как може на приласкае части от тялото й или поне да може, понякога с нейна помощ да намира успешно нейната G- точка
тогава всичко ще е наред между двамата!
PS. И задължително и двамата не трябва да се срамуват от думите на Уди Алън - "Когато сексът се прави както трябва - той е невероятно мръсно нещо! " Но, повярвай - заслужава си усилията! :) :)
цитирай
19. borus1q - И света годуха!
23.07.2007 14:16
Добре, че отпадна тази тенденция жени да стават капитани, че иначе можеше и да се опаря от твоето пророчество. Мога да ти кажа само, че помощ бих приел от доверени хора, защото от останалите не знам с каква помисъл е застъпена. Предполагам всеки разумен и минимално ерудиран човек би се съгласил да не се влияе от всяко второ нещо, което чуе или прочете.
Повърждавам разбираш какво искам да ти кажа. Допускам, че си от тези хора... Тези умни и преуспели жени ги остави настрана сега. Далеч са от темата и не знам от какъв интерес ги "метна" из редовете. Само ме караш да си чета поста няколко пъти, защото не си спомням да съм писал нещо близо до твоите размисли.
Сигурно си мислила за нещо друго и го изби на феминистични умозаключения. Няма лошо да си с такива виждания. Всеки се направлява от някакви свои паралели.
И последно ще добавя, че всякакви твои борби с хорския морал няма да помогнат. Ще цитирам баща си: "Един глупав човек може да стане само по-глупав, а разумния не би намерил смисъл да ме слуша". Когато се налага да отстояваш свой интерес, било то и нерегламентиран и егоистичен, ти остава само да изсърбаш попарата, която си надробил или да я направиш още по-голяма помия. Имам предвид, че всяка кауза иска своите жертви. Щом искаш да удариш балтията в масата и да кажеш: "Ето тук са жените, а ето там са онея... как бяха... ъъъъ... мъжете", "Това е било така, ще бъде така. Жените са такива, мъжет онъкива". Ок. Получава се следното: заставам аз и още такива като мене, които "смеят" да оспорват и за теб изход няма. Остава или да склониш глава и да отстъпиш позорно, или да се бориш докрай с цената на безсънни нощи,с непрестанно кълвене по клавиатурата, безброй кани кафе и купища разпиляни нерви, само и само да излезеш по-правата в спора.
Ако нямаш тази енергия, недей се занимава със дискусии и комуникация с хора, ами отиди да поразкараш домашните любимци на паша. Така се работи с хора. Това трябва да ти е ясно.
Не само да ми цитираш някоя народна поговорка от хилядолетия казана преди теб и да ми изтъркваш старите шлагери.
Сега дай по-уверено и само по темата. След като си създала този блог, изкарай го докрай, пък тогава може да взема да науча нещо полезно. Аз лично в конфликта получавам потребни знания. Както казваха на един документален филм евреите: "ладкото вино го знаем, дайте да пробваме горчивото".
Сега поразшири темата точно така, както много хора биха желали.
Не бързай да ставаш много обигчива, МИЛИЧКА.
Много целувки, вагинални, орални и анални преживявания от мен.
Ще следя за отговори. ;)
цитирай
20. mili4ka - :)))
23.07.2007 15:23
много се палиш :) сладурче :)))
ще отвърна само на последното - целувките и преживяванията :))) Радвам се,че някой се вълнува от написаното от мен :) И не се коси, живей си живота !
цитирай
21. borus1q - ахаха
24.07.2007 10:22
целувките и преживяванията казваш? Кои преживявания? На чат го обърнах малко. ;) Не съм се палил, явно си ме разбрала погрешно между "редовете" ;) ;) :p
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mili4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 438549
Постинги: 299
Коментари: 576
Гласове: 2152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930