Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2007 09:49 - Насън ....( моето име е любов ...)
Автор: mili4ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1189 Коментари: 2 Гласове:
0



Вървях през нощните улици ... гола .. само по душа .. Стигнах до дома ти,вмъкнах се тихо и отворих вратата на спалнята ти ....Светлината от уличните лампи и преминаващите коли ,процеждаща се през прозорците осветяваше телата ви ... твоето и нейното ....Наблюдавах ви ... уморен от дневната жега, ти се беше отпуснал на самия край на леглото ... само крачка ме делеше от теб .... направих я ....Легнах внимателно до теб, нежно, едва докосвайки те, почти на ръба, сгушена до дясното ти рамо ....Положих уморена глава на него .... тази вечер нямаше да спя ....щях да бдя над теб, любов моя ... да те пазя ... във съня ти ....да вдъхвам нощния ти аромат ...
Ти се размърда ...усети ме до теб ... За миг спрях - уплаших се да не те събудя ... но ....продължих ...Докосвах с дъха си рамото ти, врата , лицето , очите ....прокарах върховете на пръстите си нежно нежно, бавно, внимателно , с наслада по цялото ти тяло ....Усети ме .... разбра ,че съм до теб ...но вместо уплашено да ме отблъснеш, ме притисна към себе си, затвори очи и ме прегърна ... галейки ме ....в съня си ...За миг телата ни се вплетоха.. а ръцете извървяваха целия път на мечтаната нежност по окончанията на телата ни ... Ти беше поривът ... желанието ... страстта .... аз бях нежността ....Знаеше ,че съм до теб, и нищо друго нямаше значение в нощта ... тази нощ ...
В този миг аз бях всичко ...бях аз ... бях тя ... бях нея .... другата и твоята ... бях миналото ... настоящето и ... бъдещето .... бях всичко което някога си желал ... бях любовта .... Всъщност моето име е любов ....
Уплашен от безумния ,нежен порив ти отвори очи ...гледаше втренчено ... не знаеше сън ли съм или реалност ... Докосвайки последно кожата ти .. решена да си тръгна .. да не смущавам съня ти .... Ти се вкопчи в мен, тъй здраво .... прегърна ме и не ме пусна ....и аз останах ....Любов моя ....моя любов ....Сгуших се леко в силното ти мъжко рамо , прегънах те отново и ....те обожавах ...Спи спокойно моя любов ...аз съм до теб ... твоя ... и ще те пазя в съня ти ....
На сутринта станах с първите лъчи ... ти отново ме последва .... направи си чаша кафе и го пи ... дълго и мълчаливо .... Аз бях срещу теб ....любувах се на погледа ти ... изпивах го с очи .... тъжен и замислен .... мислеше за мен .. и за прегръдките ни снощи ... "Да" - исках да ти кажа, да, беше истина, бях там .... до теб .....не съм плод на  фантазията ти ....а твоята реалност .... аз съм в нощите ти ... после в дните ....преплетена в невидимата , ефирна паяжина на любовта .....Аз съм любовта .... твоята любов ....
После станах тихо, така както бях дошла ....целунах те нежно, и ти пожелах " Хубав ден, слънце мое ...." Ти ме изпрати с тайна усмивка ....знаеше ,че съм там .....
Вървях по улиците... гола ... само по душа ....връщах се в реалността .... до следващата, наша нощ .......


Тагове:   моето,   име,   Насън,


Гласувай:
0



1. mili4ka - именно ...
17.07.2007 09:08
това изпитвам към него - любов,страст и нежност ... Знаеш ли кое е странното ...явно наистина има нещо повече .. винаги след такива реални сънища , когато си говорим се оказва , че и той ме е сънувал .... Затова съм написала, че той знае че аз съм там .... Незнам как се нарича .. телепатия ли ...или е просто случайност ....
цитирай
2. анонимен - Дано!
20.07.2007 22:27
някъде в нощта
самотна гола душа
мила и нежна

си мечтаеше да докосне щастието ...
Дано се случи! Дано!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mili4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 438689
Постинги: 299
Коментари: 576
Гласове: 2152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930