Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2007 11:46 - неочаквано ....
Автор: mili4ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 763 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 06.07.2007 11:53


Дразня се понякога ... Като всяка средноуважаваща себе си жена, и още повече зодия Дева ( отговаряща на общата характеристика за акуратност и подреденост ) обичам всичко да върви според предварително обмисления от мен план , нещата да се подреждат така, както мислено съм ги подредила предварително, взаимоотношенията ми с хората да са такива, каквито аз желая да бъдат , всичко около мен да бъде точно , ясно , просто и логично . С две думи обичам нещата да са такива каквито аз реша и да се случват тогава когато аз реша .... Всички отклонения от тази логика, от направения план за действие ми докарват само главоболие и главоблъскане. Незнам на ден колко пъти се налага да изменям плановете, да правя сложни комбинации,така че независимо от промените да постигна същия краен резултат ... не че винаги е възможно .. просто ... нали знаете какво нещо е живота ..... Но като оставим настрани ежедневните дребни промени, това което най-силно ме дразни са неочакваните предложения  - тези които са значими, които могат да обърнат живота ти и да направят невалидни всички останали планове .... Именно тогава започва голямото главоболие - какво трябва да направя, какво решение да взема ... Почти винаги неочакваното е хубаво - носи нови емоции, нови предизвикателства, възможност да се развива човек и да върви напред. Друг е въпроса, че както казах представителите на моята зодия страшно обичаме създадения си начин на живот, спокойствието, "домашния уют" , и както се казва " спокойствие и силна храна" :))) Може би точно затова сме така непоклатими и възприемаме с подобаващо спокойствие това което се случва около нас ...А така .... трябва отново да анализираме всяка ситуация, да създадем нов модел на действие, да симулираме и обмислим различните варианти на развитие на нещата .... и това докато .... не се откажем ....може би :) От вчера до днес получих две (2!) нови и неочаквани предложения .... Първото ( ако се захвана де ...) ще ми донесе голямо развитие във всяка насока ( и финансова и обществена и т.н. ) Вероятността крайния резултат да е положителен е 99% ... От друга страна , сега в момента съм както се казва " с две дини под една мишница " , та какво ли ще ми стане да сложа още две-три :))) Но от друга страна неминуемо ще имам проблеми в семейството - ще се наложи да отсъствам и т.н. .... а аз съм жена тип  майка-съпруга , та .... разбирате за какво става въпрос .... Мисля ...... Второто ..ех,второто .... за това предложение съм мислила толкова време, толкова съм го искала, толкова съм го чакала ... толкова съм си представяла ,дори сънувала  ..... и в крайна сметка ми се наложи ( а може би така и трябва ) да го откажа .... Тези които са запознати с блога може би ще разберат за какво става въпрос ..... :) ( ако не - питайте :) ) ( Софи Маринова го е изпяла много добре - " Ти си бурята в сърцето ми ... дойде и преобърна целия ми свят ..... " ) А дали можем да си позволим да преобърнем целия си свят ? И трябва ли да го допуснем ? .....
Мразя неочакваните предложения ... особено когато не ми поставят друг избор и време за размисъл .....С останалото - мисля .... и ще се справя .....


Тагове:   неочаквано,


Гласувай:
0



1. aseng - Можем и трябва да преобръщаме света си периодично:)!
09.07.2007 11:07
Иначе рискуваме да хване мухъл:)!
А за оптказаното предложение-ти си решаваш, аз не искам да ти се меся в живота:)!
цитирай
2. анонимен - А когато ...
20.07.2007 22:32
Интересно! А когато, съвсем ненадейно, приятен на теб човек пожелае да ти направи неочакван чувствен подарък, без да търси нещо в замяна! Ще му откажеш ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mili4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 438552
Постинги: 299
Коментари: 576
Гласове: 2152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930